efter mycket tid

länge sedan nu. Pandora försvann och jag tappade lusten lite, sen har der ju hänt så mkt här också. Veronica är gravid, vecka 16 idag. jag hjälper henne med desigenen på hennes nya blogg och använder min egna kodning som grund därför kom jag in hit och då kan jag ju passa på att skriva.

jag är ju inte så bra på att skriva här. vet aldrig vad jag ska skriva eller hur jag ska skriva.
Finns inte så mycket att klaga på längre konstigt nog. förutom att jag ännu inte har den där Smart TV:n jag vill ha ;) men den är på väg så det löser sig det också snart.

Jag har nog inte så mycket att säga om jag inte kan klaga :s patetiskt egentligen.....
Men men, följ gärna Veronica på hennes blogg ;) http://gravid.devote.se



Vi 2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0