Låååång arbetsdag

2008-11-04

Hade sovmorgon iadag... men vaknade vid sju tiden iaf... hade hoppats på att få sova lite och komma ifatt med sömnen... har ju varit trött ett bra tag nu och även idag... men jag ska inte klaga... allt va klart och jag kunde åka hem vid 14 men stannade ett tag och hämtade upp ett par vagnar så vi slipper det imorgon bitti... kom från jobbet vid 16:10... köpte Cola till linda kom hem och åt, Linda hade fixat så maten nästan va klar när jag kom hem...

Linda och tjejerna ska på kryssing i jan igen, fick jag veta... jag får inte följa med den här gången heller... men jag börjar bli van... bättre hon kommer iväg och få umgås med kompisarna än att bara gå hemma hela tiden.... vore kul att åka på kryssning dock.. men det har jag ju tyckt ett tag... får väl åka själv eller nått... aja... ska la snart sova är skit trött som vanligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0